Politica de livrare
-
Pentru anumite produse promoționale, transportul poate fi gratuit.
-
Tarif livrare calculat: de la 16 RON pentru Bucuresti si 18 RON la nivel național.
-
Tariful de livrare se va calcula automat în funcție de transportatorul terț disponibil și de distanța parcursă pentru livrare.
Pentru situațiile în care transportatorul majoreaza tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț. Majorarea de preț intră în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării.
Termene de livrare
Livrarea se face doar pe teritoriul României: între orele în funcție de livratori, în timpul programului lor de lucru (de regulă între 9:00-18:00, de luni până vineri).
Livrarea se va face în 1-3 zile lucrătoare pe teritoriul municipiului București și în termen de 3-7 zile lucrătoare oriunde în țară, de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificată.
Pentru o comandă efectuată la o anumită dată, expedierea acesteia se va emite în următoarea zi lucrătoare.
Condiții de livrare
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
Excepții
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), pot apărea anumite modificări de program de livrare.
Termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul nostru și se va face într-un interval de până la 5-10 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de magazin.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult două comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.
După o încercare de livrare nereușita din culpa clientului, efectuata de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.
Condiții de retur
Informații despre politica de retur regăsiți în pagina web dedicată acestei secțiuni.
Click aici pentru Politica de Retur.